EXCHANGE BERGEN, NORWAY - Reisverslagen van Janneke - WaarBenJij.nu EXCHANGE BERGEN, NORWAY - Reisverslagen van Janneke - WaarBenJij.nu

EXCHANGE BERGEN, NORWAY

Oke de onderstaande informatie klopt dus nu al niet... "Doel van je reis: Stage of afstuderen in het buitenland". Het idee is meer dat ik daar ga studeren, maar dit was de enige optie in het te kiezen lijstje die een beetje in de buurt kwam..
A fijn, studeren dus. In Bergen, Noorwegen!

Recente Reisverslagen:

30 November 2015

Goodbyes are not for ever.

17 November 2015

Het zal ongeveer de laatste wel zijn..

03 November 2015

Different times are coming

24 Oktober 2015

The actual step towards studying

12 Oktober 2015

Voor nagenieten geen tijd!
Janneke

HallooO! (: Welkom in mijn reisdagboek! Zoals de meesten van jullie zullen weten vertrek ik 7 augustus voor ongeveer 4 maanden naar Bergen, Noorwegen om daar mijn studie te vervolgen. Bij deze beloof ik plechtig jullie allen op de hoogte te houden van alle stommiteiten en andere leuke dingen (misschien soms ook minder leuke dingen) die ik daar ga beleven! Veel lees plezier :) Liefs Janneke

Actief sinds 06 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7288

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2015 - 16 December 2015

EXCHANGE BERGEN, NORWAY

Landen bezocht: