AFTELLEN! - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Janneke - WaarBenJij.nu AFTELLEN! - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Janneke - WaarBenJij.nu

AFTELLEN!

Door: Janneke Smees

Blijf op de hoogte en volg Janneke

04 Augustus 2015 | Nederland, Doetinchem

Het aftellen is begonnen! Of eigenlijk was dat tenminste een halfjaar geleden al begonnen. MAAR NU ECHT! Nog een weekje en dan begeef ik me voor een aantal maanden in het schijnbaar o zo mooie Bergen in Noorwegen. Het avontuur gaat 7 augustus op een belachelijk vroeg tijdstip beginnen wanneer mijn ouders en ik vertrekken richting Schiphol om daar op het vliegtuig te stappen. Zij gaan de eerste 3 dagen met mij mee om te zien waar ik terecht kom en om mij te helpen met onder andere de inrichting van mijn nieuwe verblijf, waar ik ze heel dankbaar voor ben! :)

Kort nadat zij terugvliegen naar Nederland begint voor mij de grootste uitdaging die ik tot zo ver ben aangegaan. 10 Augustus begint namelijk de introductieweek van de universiteit NHH! Dit is DE week om iedereen te leren kennen die ik wíl leren kennen en om wegwijs te worden op zowel de uni als in de stad. Volgens mij kan het niet anders dan dat dat een week wordt die mij voor altijd bij zal blijven (in positieve zin hoop ik).

In ieder geval zal ik proberen om ongeveer vanaf dan regelmatig een stukje te schrijven over de gang van zaken in Norway zodat het thuis front en iedereen die geïnteresseerd is in wat voor idiote maar interessante en leuke maar ook minder leuke dingen ik ga meemaken, dit ook kan lezen :)

Enjoy yourself en tot over ongeveer een half jaartje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

HallooO! (: Welkom in mijn reisdagboek! Zoals de meesten van jullie zullen weten vertrek ik 7 augustus voor ongeveer 4 maanden naar Bergen, Noorwegen om daar mijn studie te vervolgen. Bij deze beloof ik plechtig jullie allen op de hoogte te houden van alle stommiteiten en andere leuke dingen (misschien soms ook minder leuke dingen) die ik daar ga beleven! Veel lees plezier :) Liefs Janneke

Actief sinds 06 Aug. 2015
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 7280

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2015 - 16 December 2015

EXCHANGE BERGEN, NORWAY

Landen bezocht: